Lucie Flajšmanová

Za každou depresí se skrývá humor! N. K.
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 996x

Seznam rubrik

Lucie Flajšmanová

Obycejny zivot v Japonsku

Protoze jsem na zacatku pobytu slibila, ze o Japoncich budu psat prubezne, dnes nastal konecne ten pravy cas, kdy mohu vsechny nove informace sdilet. Hlavne je mi dnes prvni den v me nemoci lepe, tudiz se mohu na psani i soustredit. Zakladni info je, ze jsem si od spravce pujcila primotop, tudiz mi neni zima. Jinak by to asi neslo. Jako nemocne mi ho nastesti pujcili bez problemu.

21.9.2008 v 10:07 | Karma: 14,21 | Přečteno: 6638x | Diskuse| Cestování

Lucie Flajšmanová

Zima je zima je zima je vsude...

Aktualni situace v IPC bohuzel neni prilis prizniva. Vzhledem k tomu, ze se citelne ochladilo, je dobre zacit topit. Jenomze Danove maji jine reseni a to bohuzel setrit penize a netopit. Vse samozrejme vede k tomu, ze je spousta lidi nemocnych vcetne me a pochybuji, ze se vylecim, kdyz jednoduse topit nezacnou. Myslim, ze je to velmi zajimavy problem, jak ruzne narody vnimaji teplo nebo zimu. Proto vam dnes napisu neco o IPC heating systemu.

18.9.2008 v 19:17 | Karma: 5,41 | Přečteno: 458x | Diskuse| Cestování

Lucie Flajšmanová

Rezim dne aneb Igor Hnizdo zasahuje

Vzhledem k tomu, ze jsem delsi dobu nic nenapsala, musim to dnes napravit, abyste si nemysleli, ze vas sidim. Je to spis tak, ze proste nemam energii. Skola je celkem narocna, protoze se clovek musi soustredit dvakrat tolik, jak vyuka probiha v cizim jazyce.

30.8.2008 v 8:43 | Karma: 7,15 | Přečteno: 532x | Diskuse| Cestování

Lucie Flajšmanová

Adidasky na Filipinach

Dalsi velky zazitek, ktery vam chci priblizit je tzv. Feature Wednesday. Vzdy ve stredu neni vyucovani, ale je zvoleno jedno tema, kteremu se venujeme. Tema spojuje vsechny kultury a zaroven charakterizuje kazdou zemi zvlast. Tentokrat to bylo jidlo. Cele dopoledne se skladalo z prezentaci, scenek, filmovych ukazek a prednasek na tema stravovani ci stolovani a vse bylo zavrseno spolecnym obedem ala Indie.

23.8.2008 v 9:45 | Karma: 5,56 | Přečteno: 564x | Diskuse| Cestování

Lucie Flajšmanová

IPC Cleaning system aneb s chuti do toho a pul je hotovo!

Dnes bych se rada venovala velmi netradicnimu ukazu, ktery se u nas v Cechach prilis nevyskytuje. Nevim, jestli je to domena pouze IPC nebo celeho Danska, ale vzhledem k tomu, s jakym nadsenim nam zrovna ucitele puvodem z kralovstvi Danskeho problematiku vysvetlovali, radim ukaz do kolonky Danove a jejich zvyky. Nebudete tomu verit, ale je rec o uklizeni a udrzovani cistoty aneb IPC cleaning systemu.

18.8.2008 v 19:46 | Karma: 6,68 | Přečteno: 473x | Diskuse| Cestování

Lucie Flajšmanová

Hugacaga! Huga huga!

Strasne me na IPC bavi, ze clovek poznava skrze urcitou aktivitu, jak je kazdy narod jiny. V kazde cinnosti, jidle, tanci, obrazu se skutecne promita kultura daneho naroda. Mozna to neni zadny objev, ale vzhledem k tomu, ze to tu prakticky prozivam, tak me to fascinuje. Dnes bych vam rada popsala vcerejsi zkusenost s africkym tancem a demonstrovat na tomto zazitku zmineny postreh.

17.8.2008 v 15:54 | Karma: 8,76 | Přečteno: 615x | Diskuse| Cestování

Lucie Flajšmanová

Kazdy Japonec jina ves

Mily Hamlete, je zazrak, ze mam vice casu pro sebe, tak ti opet pisi. Na tvem hrade se mi stale vice a vice libi. Jakobys me denne hostil mlekem a strdim, tak si tu opravdu pripadam. I kdyz to asi neni uplne tvoje zasluha. Dnes planujeme vylet na kolech, tak jsem zvedava, co mi dnes ukazes. Ofelie

16.8.2008 v 9:40 | Karma: 6,66 | Přečteno: 465x | Diskuse| Cestování

Lucie Flajšmanová

Kralovska hostina

Moji mili, zjistila jsem, ze tady v IPC mam tak malo casu, ze opravdu nebudu mit cas vymyslet nejake extremni litanie kazdy den. Doufam, ze jednoho dne nebude tak nabity program nebo si zvyknu a muj mozek bude pracovat i ve prospech tohoto blogu, rekneme literarneji.

15.8.2008 v 18:42 | Karma: 7,94 | Přečteno: 541x | Diskuse| Cestování

Lucie Flajšmanová

Wilkomen in Elsinor!

Praha - Kodan - Elsinor. Zatím nemohu najít na dánské klávesnici prilis mnoho interpunkcnich znamenek, tudíz omluvte snízenou kvalitu obrazu. Kazdopádne doufám, ze informace podám dostatecné, i kdyz se mi vse píse mnohem pomaleji.

13.8.2008 v 18:50 | Karma: 7,92 | Přečteno: 532x | Diskuse| Cestování

Lucie Flajšmanová

Dánsko: Večer před odletem: 12. 8. 2008

Už asi hodinu přendavám věci z kufru do batohu. Potom, co jsem zabalila veškeré nutné věci například čaj na uklidnění a ponožky se žirafou, mi došlo, že zavazadlo má určitý hmotnostní limit. Kdo vymyslel limity? Nikdy jsem nedělala nic přesně. Limit je pro mě právě ta žirafa. Bez ní neodletím. Zítra se budu muset však zařídit přesněji. Letadlo mi letí v 10:50. S těmi kilogramy doufám, že to nějak dopadne. Můj kufr má prostě 21,5 a to kilo a půl ne a ne shodit.

12.8.2008 v 19:32 | Karma: 7,85 | Přečteno: 483x | Diskuse| Cestování